1 września 2013

Witam :)

Witam wszystkich moich najwspanialszych fanów.
Jak wiecie zaczęłam od fbka, jednak postanowiłam popracować nad blogiem.
Przyznaję bez bicia jest to dla mnie czarna magia.
Mam nadzieję, że mój dobry znajomych (A.) kiedy będzie miał czas pomoże mi w wyglądzie itp.

Nie mniej jednak zapraszam wszystkich :)
Co tu będzie ?
Pasje : moje,męża i córki. Czyli rodzinnie wszystkiego po troszku:)
to co robię i będę robiła. To co będziemy testować bądź prezentować i zachęcać :) Oby ze smakiem :)

 Mogę śmiało już powiedzieć iż 23 WRZEŚNIA ruszy konkurs fotograficzny :) Ciut łatwiejszy niz ostatnio i więcej wygranych. Czasami żałuję, że to robię bo mam smaka na te wszystkie wspaniałości. Ale Lubie uszczęśliwiać innych jeśli jest tylko taka możliwość ;)

Na sam koniec oznajmiam wszystkich, że będę do was pisała od serca. Czyli stylistyka,pisownia u mnie odpada :D Oczywiście możecie mi zwracać uwagę.

Przyjmuję również krytykę oraz dobre słowa tego co będę robiła ;)

Większość już mnie zna, nie ukrywam tego. Przedstawiam moja najwspanialsza skromna zwyczajną rodzinkę ;)

3 komentarze: